
Jesteś marketerem, managerem, bloggerem, vloggerem? Masz swój biznes? Prowadzisz funpage na Facebooku, Instagramie albo Tweetujesz? Wciąż brakuje Ci czasu na postowanie, a może płacisz komuś grubą kasę by robił to za Ciebie i masz już dość? Jeśli tak, ten tekst jest dla Ciebie ważny!
Czy planujesz posty na swoim blogu i mediach społecznościowych, z wyprzedzeniem, dopieszczając szczegóły? A może stawiasz na spontaniczność i publikujesz treści, fotki czy filmy, wtedy kiedy wpadniesz na jakiś świetny pomysł? Spontaniczność podkreśla Twoją autentyczność, ale zwykle zamienia się w CHAOS i wprowadza nerwową atmosferę, zabierając Ci wszelką kontrolę nad przepływem informacji. Zdawałeś sobie z tego sprawę?!
Dlatego w dzisiejszych czasach gdy w sieci dostępne jest mnóstwo darmowych narzędzi, musisz zautomatyzować postowanie w Social Mediach. Dlaczego powinieneś zautomatyzować swoje kanały społecznościowe?! Tu masz odpowiedź:
1. Tworząc treść ręcznie na każdy kanał z osobna — tracisz swój cenny czas i przestajesz być produktywny
2. Jeśli inne aspekty pracy wciągną Cię bez reszty, to przestaniesz publikować. Nawet jeśli będziesz tworzyć wartościowe treści, to nic Ci po nich, jeśli nikt się o nich nie dowie, bo ich nie zobaczy.
3. Aby budować swoją markę, musisz postować regularnie. Regularność udostępniania treści jest bardzo ważna, bo bezpośrednio buduje Twoją publikę (lajki, udostępnienia, komentarze). Pamiętaj o tym, że każdy post powinno się udostępniać nawet kilka razy. Bo za każdym razem może zobaczyć go ktoś inny. Tym bardziej że media społecznościowe ucinają nam zasięgi!
4. Zautomatyzowanie Mediów Społecznościowych wymusza na Tobie bardziej staranne planowanie i analizę, publikowanych treści.
5. Automatyzacja usprawni Twoją pracę! I pozwoli Ci się skupić na innych bardziej dochodowych częściach Twojego biznesu.
6. Możesz być obecny we wszystkich możliwych Mediach Społecznościowych, w jednym czasie.
7. Nie marnujesz czasu na scrollowanie cudzych treści.
Podsumowanie
Ważne jest, abyś pamiętał o zasadzie 4:1. Która polega na tym, że 4 posty, które publikujesz, powinny dawać Twoim odbiorcom za darmowo jakąś konkretną wartość. Dopiero piąta publikacja może zawierać reklamę Twojego produktu czy usługi. W innym wypadku możesz stracić swoich fanów i ewentualnych klientów.
Dziękuje Ci, że poświęciłeś/aś chwilę na przeczytanie powyższej treści! Zapraszam Cię do formularzu subskrypcji który jest na pierwszej stronie (www.ping.com.pl) abym mogła przesyłać Ci darmowe i wartościowe materiały! 🙂
Ekipa Ping 🙂
Najnowsze komentarze